torsdag 8 december 2011

Luciapokalen 2011

Jaha då var tävlingarna över för det här året kan inget annat än att säga att man har haft det kul och se sig själv utvecklas dock inte i storleks mässigt detta året pga allt dietande men näst år blir det bara att bygga så det knakar. Har själv klart lärt mig mycket under detta året om diet och kost och dessutom träffat lite nytt folk alltid kul. Som sakt i söndas tävlade ja i -70 junior på Luciapokalen fick en 3:de plats är väl inte helt nöjd. Precis efter jag hade gått av scenen och kommit in i backstage så kom bodytidningen fram till mig och ville fota mig så det var kul hoppas det blev några bra bilder :) fick slå dem 7 obligatorsika poserna sen även ta på mig ett bar kortbyxor och posa lite så vi får väl se vad dem lägger ut för bild i tidningen om dem nu gör det vill säga. Tyvärr så blev det inga bra bilder under tävlingen.

Linda


 Jag







 Martin Kjellström

 Kjellström och jag
 Mia och Anders
 Hanna och stefan
 Shawn ray och jag
 Shawn ray och Linda




 Anders och Linda
 Sandra och Tor-björn
 Stefan och jag
 The Family














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar