torsdag 29 december 2011

Går dagens pass!!!

Dagarna springer i väg fortare o fortare känns det som men tror nog att det är fler än jag som tycker det. Vart lite dålig på att uppdatera det sista. Men körde armar i förgår med min bror ett dunder pass :) och igår körde jag  Baksidaben/vader riktigt ordentligt va till och med jobbigt att gå upp för trapperna en sak att det är så om man kör framsida men baksida haha skönt var det iaf :P Nu är det inte många dagar kvar tills nyår. Min nyår kommer ja att vara med linda, min syster ( Maria ) och henne kille Johan blir en massa god mat o nån efterätt m.m blir nog toppen. hinner ja inte uppdater mer så får ni ha en bra Nyårsafton alla!!!


Armar
ståendehantelcurl  4set
Sitandes               2set
Stående med z stång 4set
Sittandebiceps maskin 5 set
Liggande på bänk med stång triceps
sittandes tricepsmaskin man pressarneråt 4 set 1 droppset
V stång i cable cross 4 sett
rakstång 4 sett

Baksida ben
Lår crul 10set
sittandecurl 10-15 set

Vader
benpressen 8 set
Sittandes vadpress 7 set

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar