torsdag 1 december 2011

3 DAYS OUT!!!!!!!!!

Nu är det bara 2 dagar kvar till årets störst tävling äger rum LUCIAPOKALEN 2011!!!!! Och om 3 dagar står ja på scenen framför en jävla massa folk och det ska bli så jävla kul :) Så som jag har slitet detta året gått på diet stora delen av året. Men kan bara säga en sak och det är att det har varit värt varenda cardio minut samt all ris & Kyckling / Ris & Torsk har haft ett underbart år. Och vill tacka ännu en gång Anders som har gjort det möjligt och hjälpt mig Samt min sambo Linda, Mia och min Familj som puschar på mig och hjälper mig. Tro knappt själv att det snart är slut för den här gången. Mitt näst mål är att tävla 2013 för att få bygga på mig mer massa :) Tävling inte bestämd till 100% men SM är väl kanske inte helt omöjligt att det bli vi får se.

1 kommentar:

  1. Tack själv vännen!! Ni är så goa då ni trillar in
    på fredagarna och dricker kaffe me oss.
    Vi kommer vara stolta över våra grabbar på söndag!!

    Nu kör vi på, siktar mot PALL ;)

    SvaraRadera