torsdag 15 december 2011

Bröst pass

Idag blev det ett bröst pass men innan de blev det 3 set chins. Bröstpasset kändes väl rätt bra men jävligt tråkigt för man har fått sänka vikterna så vida pass och det tog imot inte kul alls. Men blir väl bättre om ett par veckor när man har kommit in i det igen och kroppen har repat sig efter den hårda dieten.

Övningar

Bänkrpess 4 set
Handelpress med lutning uppåt 4 set
Lutning ner i smithmaskinen 3set 
Flys i olika positioner 8 set

Kommer bli en garanterad träningsverk i mån härligt :P Har bra med träningsverk i baksida ben jävligt positivt och bra då vet man att det tog ordentligt i tisdas haha.

Pratade med en god vän igår kväll och fick reda på att jag blev ner dömd på luciapokalen pga av en sak jävligt tråkigt men det är väl så i denna sporten tyvärr. Hade ja inte blivit de hade ja kanske vunnit den.

Sist men inte minst vill jag bara skriva att det är kul att jag har fått så många läsare hade ca 100 läsare bara igår och ca 90 av dem läste på kvällen efter jag hade bloggat jätte kul. Är det något ni undra eller vill veta så är det bara att fråga på. 




Dem 9 tävlande



Dem 6 finalisterna 


En liten bild på mig

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar