onsdag 14 december 2011

Kunde inte hålla mig längre i från gymmet!!!

Jaha då var man igång igen tanken var att vila längre som ni vet. Men det gick åt skogen i söndas kunde ja tomme fan inte hålla mig borta från gymmet :) Så jag tänkte va fan ja kan köra en mjukstart med varannan dag men de sket sig redan efter andra dagen då det blev yterligare ett pass lik så igår ( Tisdag ) men idag får det bli en vilo dag tro ja. I söndas slaktade ja ryggen/vader  testade lite nya övningar med i tisdas blev det att kötta armarna/vaderna blev ett bra pass och slutligen igår blev det ett baksidaben/vad pass. Har haft träningsverk i samtliga muskelgrupper vilket är en jävligt go känsla för det är inte så ofta man har det nu för tiden. Till det negativa är att man känner sig liten och ängslig på gymmet finns inte mkt till styrka kvar efter den hårda dieten vilket är lite tråkigt men det ska vi jobba oss uppåt igen.

Var inne hos Anders idag och tjatade lite skit och fixade ett nytt kost schema tyvärr för er som är nyfikna så är det hemligstämplat :P Men har inte bestämmt mig om ja ska börja tidigare än beräknat. Vi hade sakt från början att jag skulle köra igång efter nyår och låta kroppen vila och vänta tills vättskan m.m har lakt sig. Men just nu trivs ja inte med formen alls men det är trotts allt inte långt kvar till nyår men vi får se!!!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar