söndag 6 november 2011

3 weeks out -1

Haft lite mycket det sista så blivit dåligt med bloggande men kommer att försöka ta igen det efter dieten då ja kommer ha mer tid :) Var och vägde mig i fredas låg då på 81,1 börjat hårdna till en del men syns tyvärr inte så bra på den dåliga kameran :( Igår var det lite poserings träning på Huskvarna fitness med Anders Lundgren, Andreas Malm Jimmy och Torbjörn. Skulle varit mer men verka som en del FEGISAR hoppar av tävlingen/tävlingarna tråkigt. Som sakt det kommer bli tufft fram över hade  min sista äta dag föra lördagen så nu blir det bara gröt ägg torsk och ris fram över. Fick min cardio höjd till 3 timmar med så det kommer bli tufft delvis att hinna med allt men det får man lösa på ett eller annat sätt. Ska börja väga mig 2 gånger i veckan hos anders nu så han kan hålla koll på min vikt mer samt kost om den behöver justeras. Var även på Atlantis igår kväll och bublade lite i relaxen skönt som fan och koppla av lite det kan behövas ibland som sakt. Efter det for vi till min Farmors & Farfars grav och tände 1 ljus sen till min syslings grav.


1 veckas gammal bild
2011-10-28






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar