lördag 19 november 2011

Lite uppdatering !

Hej på er vet att det har varit dåligt med bloggandet nu men kommer tyvärr bli så här ett tag men ni får ha tålamod!!! Har denna veckan gått upp 02:50 på morgonen eller natten kanske man ska kalla det pga att hinna med min cardio innan jobbet. Så har varit otroligt sliten denna veckan som ni kanske kan förstå. Som sakt nu är det in långt kvar till första tävlingen 7 dagar kvar och 14 dagar till den andra tävlingen. Efter tävlingarna kommer jag att vila till nyår är tanken och låta kroppen återhämta sig har trots allt gått på diet i stor sätt hela året februari-juni och augusti-december så blir mkt vila och ätande. Sen efter nyår ska det byggas ordentligt och sköta kosten. Detta är första året ja har sköt min kost men det bero på att jag har gått på diet i stort sätt hela året så näst år kommer bli intressant att se hur jag kommer utvecklas med bra kost och träning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar