tisdag 8 november 2011

Känner mig sjuk

Tyvärr så har jag gått och blivit små sjuk lite mer än vanligt som innefattar en jävla förkylning och i förgår och i går hade jag ont i halsen men den har släppt idag än så länge iaf. men kört 1,5 timmes cardio så har halva kvar om ca 1 timme. Satte precis in fisken i mikron för tinning. en del undra hur mkt fisk jag gör åt per dag i dagsläget och den ligger nästa på 4 paket som är på 400g st. Körde ett rygg pass i söndas med linda har lite känningar än så det måste ha varit ett bra pass med andra ord. och igår köpte jag ett nytt kort på Sportlife delvis för dem sålde ut 50 kort för 995kr alltså 12 månaders träning. Det är nog det billigaste träningskortet jag har köpt i mitt liv :) så man fick ju åka in tidigt för att man skulle få ett var en del som stod i kö redan innan det öppnade och min bror var även han med och köpte ett. Sen efter det körde vi ett arm pass gick rätt bra men man känner i kroppen att den inte redigt orka som den gjorde innan dieten så man börja bli en del sliten men det är bara att kämpa på. Ska senare vid 12:00 glida in till ma body nutrition för vägning sen verkade som han var lite förnulig i fredas och vill justera min kost ytterligare det är väl dags att hårdna till mer vem vet :) vi får se.  ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar