söndag 9 oktober 2011

Vikt koll

Fredagen

Börja väl med att nämna fredagens händelse jobbade 12 timmar till att börja med. Men drog i från en stund på dagen för en vikt/mät koll hos Anders & Mia. Kan väl säga att det börja hända lite vägde då 85,6 så ska ner ca 6kg med tömning så det blir nog inga problem för hoppningsvis. Kollade över underhuds fettet och är nere på 7,25% och kan nämna att det är 7 veckor kvar till DC och 8 veckor till Luciapokalen. På föra dieten mot alströmertrofèn som jag vann låg ja på runt 9% ca 1 månad innan tävlingen så ligger mycket bättre till. På tävlingsdagen låg ja runt 6% så det ska ja slå helst med häst längd så där ett par % förhoppningsvis :P Anders höjd min cardio med 15min så ligger idag på 2 tim 15min 6 dagar i veckan. Fick även veta att jag ska gå på torsk om 2 veckor om jag fattade rätt så blir det då 2 mål torsk och 2 mål kyckling per dag samt gröt och 2st proteindrinkar.

Lördagen

Igår var en del av teamet i vaggeryd och Poserade med Anders Lundgren Eddie "The Monster" Jakobsson
 och Camilla. Det var trevligt/roligt men förbannat jobbigt man tror inte att det är så jobbigt att posera men det är sjukt speciellt att hålla lainen hela tiden. Efter det bar det av till Dalbaffo där vi åt god mat. Dock följde inte alla med men det var trevlig ändå. Här ät lite poserings bilder från lördagen. Tack ännu en gång Anders Lundgren,Eddie och Camilla. Och Även tacka Therese Svedbom som fixade lokalen att posera i :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar