lördag 22 oktober 2011

5 weeks out!!!!!

Nu är det bara 5 veckor kvar till första tävlingen äger rum i lund (Decembercupen vikt klass -80 junior) så det är alltså 4 veckors diet kvar för den 5 veckan är det tömning och fullning så gäller. Var och vägde mig igår hade gått upp 2 hg så vikten ligger på 85,1 men hade lakt på mig lite massa och blivit hårdare. min muskelmassa ligger på 79,98 hehe så det kommer bli tajt som fan men kommer vara hård som fan med :) men kommer kanske förlora lite massa under dem sista veckorna nu det vet man aldrig. Hade en fett % på 5,91% och när ja tävlade sist mätte ja mig dan innan och då låg ja på 6,51 så det har ja passerat och har helt 4 veckor kvar så kommer vara betydligt hårdare på dom tävlingarna :) Anders sänkte mig rätt duktigt igen på kosten har aldrig luggit så lågt så det kommer bli jävligt tufft nästa vecka tycker denna har varit lite små jobbig och dålig med energi så det är väl inget mot vad nästa vecka kommer bli

Kosten för nästa vecka!

Mål 1 Havregryn 60g samt 1 protte alt 2 ägg.    Kommer köra ägg för få lite mer mat i mig

Mål 2 och 3  70g okokt ris och 180g kycklingfile

Mål 4 och 5 70g okokt ris och 180g torsk

Mål 6 en proteindrink 3 tabs ZMA

Sen självklart 3 omega 3 till varje mål förutom det sista och 2-3 viatmin tabs till mål 1


Ska försöka fixa lite bilder senare :)


Blev ett sju helvetes Bröst/mag pass igår tog det lite lugnt och kopplade av efter jobbet drog till gymmet vid 19:30. Fick ett sånt sinnes pump och kontakt har fått nåt liknade några en stakade gånget bara så det kändes redigt bra.

Övningar

Uppåt lutad bänk med hantlar 1set 10*32    1set 8*42,5     1set 8*50  1set 6*50

Bänk press 1sett 10*80   2set 8*100 1 dropp sätt från 80kg - 50 kg

Sen Flyes med olika vinklar 6 set

6 set  mage


Bild från föra tävlingen



1 kommentar:

  1. Det här fixar du!! Bit ihop nu det sista, inte långt kvar :)

    Ha en bra vecka!

    Mia

    SvaraRadera