måndag 22 augusti 2011

Så nu har dem lovade bilderna kommit upp!!!!!

Tyvärr haft lite krångel med internet men nu verka det som om det har löst sig:) Igår blev det cario som vanligt 1 timme på morgonen och 45 min på kvällen fick det bli har annars 1 tim 30min 5 dagar i veckan för dem som vill veta. Men kommer att köra 6-7 gånger i veckan för att komma i form fortare så man slipper stressa i slutet. Blev ett jävla stressande i slutet på föra dieten pga att det tog ca 6-7 innan det började släppa men vet inte vad det berode på om det var pga sjukhusbesöket. Började spy blod mitten under föra dieten så fick åka till aukuten så la dem in mig. Men det blev bra till slut det. Men inget ja rekomenera speciellt inte när dem kör ner en relativt tjockslang ner i magsäcken. Fick kvälningar som en idiot men var tom i magen för ja inte fick äta så levde på dropp fina fisken de! Samtidigt som dem trökade ner slangen så tänkte ja detta var första och sista gången men sen efteråt sa läkaren att ja var tvungen att göra det en gång till trodde ja skulle avlida. Men skulle det hända en gång till så tro nog att ja hällre spy blod än att åka in eller åka in men att vägra att genom gå det igen haha. Ne tillbaka till träningen brände av ett rygg pass igår kväll i stan på Atlantis. Fick sjukt go träningsverk idag det gillar vi

Övningar idag!

Chins 4 set
Marklyft 5 set
Breda latsdrag 4 set
Latsmaskin 3 set
Hantelrodd 3 set

Idag blev det cardio 1 timme på morgonen och 45 min på kvällen sen fick vaderna en ordentlig omgång 6 set i sittande vadmaskin slutade med 2 dropp set ett sjukt pump blev det. Här neran för har ni bilderna jag lovade i måndas bättre sent än aldrig.

PS Är inte kung på att stava på något vis men har iaf något att skylla på och det är att jag har dyslexi men hoppas att ni kan stå ut med det.

//Marcus




 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar