måndag 22 augusti 2011

Massage

Fick massage idag av Mia på mabodynutrition han tyvär inte med så mycket som jag tänkte. Tog väldigt lång tid att mjuka upp mina biceps för dem är otroligt hårda vilket vi inte gillar. Tog säker mer än 20min per biceps den ena vara iaf lite mjukare. Sen kände hon lite på trapz och axlar tyvärr så är dem med hårda vilket bli sämre flex i alla muskler som är hårda så blir en ny omgång på måndag då blir det trapz och axlar. Kommer att försöka köra lite mer massage regelbundet pga av att jag har väldigt hårda muskler så det kommer att ta ett par gånger innan dem kommer bli bra :) Vill även beundra Mia för en bra massage och kan rekomendera henne STARKT!!! Nu är dem helt mörbultade mina biceps och ömma men det är skönt dessutom vet man att det har gett mycket då :) 

En bild från massagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar