söndag 28 augusti 2011

Helgen!!

Helgerna springer alltid iväg fort speciellt lördagar då man får äta vad man vill :) Var inne och vägde mig i fredas och det gick bra. Vägde då ca 87kg så tappat ca 2,5kg tror jag det var om ja inte mins fel på 11dagar. föra diet starten gick jag upp i vikt tog ca 6-7 veckor innan det släppte så lite skillnad hehe. Mitt BF (body fat) låg på 9,93 och i fredas låg det på 9,15 så är jätte nöjd. dock hade jag tappat lite i muskelmassan :( men tyvärr så är det så på dietar att man tappar lite massa. Det jag tror att det mest bero på är all cardio som sliter på kroppen speciellt på morgon promenaderna då man inte äter innan för att förbränningen är bättre då men det kan bero på att man nyligen lakt på sig lite ny massa som inte har luggit länge på kroppen som faller bort med. Blev ett rygg pass på sportlife senare på kvällen med Linda då bankades de rygg gick fint. 

Lördagen hade vi äta dag. Då det blev hotell frukost pizza och senare på kvällen åt vi på pallasatena med ett gäng byggare trevligt och gått :) dock blev det inte så mycket mat underdagen ändå som man hade tänkt stoppa i sig inte ens en godisbit men det är ju bara bra egentligen men får ta igen det näst helg :) Var även på jobb intervju på flit. Det är ett bemanningsföretag  som hyr ut folk till industri branchen/lager m.m. Fick så klart jobbet självsäker som man är :P. Provanställning i 6 månader. så blev att vara på Kongsberg och jobba skift 14:00-22:00 mån-onsda torsda 14:00-23:00 och är ledig hela fredan :) veckan efter blir det dag tid 06:00-14:00  kul att testa på lite nya jobb se hur det kommer att funka om ja trivs m.m

Idag (Söndag) blev det lite städning hemma kört bort massa katonger,kläder m.m blev en hel del skit skönt och bli av med de. sen bar det av till sportlife som jag kommer testa på nu 1 vecka. Blev axlar/baksida ben gick hyfsat bra varit sliten/seg idag. Nu snart blir det film får nog bli Screem 4 (2011) HD fin fint



Anders fotade mig lite i butiken i fredas. Så här såg formen ut då!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar