lördag 21 juli 2012

Onsdagens kolla vikt/bf / Malmö

I onsdas var jag nere hos min coach/sponsor Anders/Mia Lundgren på Body Nutrition satt och pratade en massa alltid lika trevligt där. Kommet sakna er mycket nu när ja flyttar då ni är endel av mitt liv min framgång. Iaf så vägde ja mig tippade på en 85kg då ja vägde 84,5 3-4 dagar innan men vikten låg på hela 87kg men det är en del vätska då jag började med Kreatinmonohydrat för ett tag sen men som binder vätska men bestämde mig för att byta till kreatin nitrate från self som inte ska binda massa onödig vätska så vi får se fram över hur det blir :) och fett % låg på 7,32 inte nöjd men allt bero på min tjocka hud men hoppas på förbättringar med tiden och att ligga i bra form

Idag är det bara 6 dagar kvar tills jag flytta ner till min underbara kvinna i Malmö. Det kommer bli helt underbart <3 Fick en bild igår på mms av min fina kvinna ni kommer säkert tycka att det inte är nåt speciellt med den. Men för mig va det en speciell känsla. Låg hemma i soffan och tittade djupt in i hennes vackra ögon och kunde se en underbar framtid med henne och att hon är mitt livs kärlek. För mig är du den vackraste i denna värd och tillsammans är vi starka och tillsammans ska vi klara ALLT True LOVE <3

2 kommentarer:

  1. Tack!!

    Vi kommer givetvis sakna dej men man ska följa sitt hjärta :)
    Fördelen är ju att vi kan komma till er och träna och umgås. Alltid kul att se något nytt!
    Lycka till!
    Vi finns ALLTID kvar för dej och vi sys snart igen!!

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Precis Mia det är helt rätt och det är precis det jag gör :) ja ni är mer än välkomna ner hade varit jätte kul :) ja det finns ju mer inspiration att hämta där nere än i Jönköping hehe. Vad gullig du är :) tack så mycket ja det gör vi.

    Kramiz

    SvaraRadera