söndag 15 juli 2012

Malmö/mätning i vikt/bf

Här kommer ett kort litet inlägg om helgen.I helgen har jag varit i Malmö hos tjejen min. Har varit en bra helg. I fredas tränade vi rygg tillsammans i lördags körde ja lite armar på morgonen sen va vi hos hennes farmor hela dagen och åt massa mat gick ändå bara upp ett kg på kvällen och idag på morgonen va ja tillbaka på den gamla vikten :) idag blev det även lite axelträning och det gick jätte bra. I stundens skrivande sitter ja på tåget tillbaka till verkligheten och jobb väntas i morgon ( Jönköping/Huskvarna )

På onsdag ska jag in till min coach ( Anders Lundgren ) på Body Nutrition och väga mig samt kolla min bodyfat. Alltid lila spännande :) vet vad ja väger på ett ungefär nu men nämner inget förens på onsdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar