söndag 8 juli 2012

Träningen!!!!!

Träningen flyter på bra och känner att jag utvecklas vecka för vecka dock har jag inte kommit upp mig i samma vikter som ja pumpade på föra hösten lite tråkigt men som sagt det är ju inte bara vikterna man ska gå efter de ska kännas bra och man ska få bra kontakt samt pump och det får jag. Jag har testat 3 olika stilar på mitt utförande dem sista 2 månaderna. Har bland annat kört lite mer explosivare alltså snabbare under själva utförandet av övningarna har känts bra. Sen även en annan variant som kommer från tjejens pappa. Man kör alltså tex 1x10 2x5 och minimal vila för att ha kvar pumpet hela tiden under utförandet kanske vila på 10-20 sec.
Och de sista har ja kört 10x3 per övning. Har fått lite förfrågningar om ja ska tävla i år och det blir inga detta året som ja sagt innan målet är fortfarande SM nästa år. Har även lite bilder som min älskling tog på mig på midsommar endel har säkert sätt dem på min fb andra inte. Har dock inte lagt upp alla. Dem obligatoriska poserna :)

1 kommentar: