söndag 5 augusti 2012

Flytten

Flytten gick bra föra veckan dock så tråkigt de va att packa ner alla saker och städa ur min lägenhet till min hyresgäst men det va ju ett måste men efter ett antal om o men så va ja färdig. Och min snälla pappa körde ner mitt flytt lass och mig till Malmö och även min halv bror Mattias följde med en trevlig tur. Så nu har man bott här runt en vecka och de känns bra men själv klart saknar man hem ibland men så är det ju alltid när man åker eller flytta i väg och det är sånt som går över med tiden. Och träningen flyter på jätte bra här nere :) Har tränat med min tjej sen ja kom ner och vi passar varandra och puschar varandra och de går hur bra som helst så här ska de växa :) sen har dem en hel del andra övningar och maskiner här nere som tar riktigt bra men de tar alltid ett tag innan man kommet in i ett nytt gym.
I fredas låg vi på stranden hela dagen bränna oss endel men tur så gjorde de inte ont men röd var man haha så äntligen har man fått lite färg på kroppen detta året. Sen får man ju se till att man inte blir katabol när man är iväg så :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar