fredag 17 augusti 2012

Veckans gång

Träningen har flyttit på bra och ja fortsätter att växa lite gran. Har kört igång lite mer cardio för att komma i bättre form kör nu 30min ibland innan frukost annars efter. sen 30 min efter gymmet och då kör jag med lutning på bandet grad 2 så kör ja 5min sen grad 10, 5 min sen tillbaka på 2 sen 10 igen så fortsätter ja så i 30min för att shocka kroppen lite. Så vi får se hur de går fram över. Kommer nog dock ändra om de på morgonen om ja får jobb men de får vi se då. Ska på arbetsintervju på måndag men tyvärr bara säsongs arbete så bli kanske bara runt 3 månader men det är alltid nåt.
Beställde lite kosttillskott i vecka tack Anders och Mia :) Sen var jag och Tessan hemma hos hennes föräldrar för hon skulle få massage så jag fick sysselsätta mig genom att kolla på film i deras bio rum inget mej i mot :) sen så åt vi även mat där lite rött kött gott som fan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar