söndag 11 september 2011

Vikten!

Som sakt vägde mig i fredas hos Anders och hade tappat 9 hg och mitt mål var iaf 1kg så det var ju inte långt i från men är helt nöjd iaf :) Min BF (Body Fat) = kropps fettet. Låg i fredas på 8,26%  så det börja ta sig :) föra tävlingen kom jag bara ner till 6,51 och ni ser ju bilderna eller har sätt. Så jag var rätt hård men kommer blir mycket hårdare denna gången. Det är ca 11 veckor kvar till första tävlingen. Anders höjde min cardio med 15min mer så ligger idag på 2 timmars cardio 5 dagar i veckan men brukar bli 6 gånger i veckan :)

Igår bakade Linda en Toscakaka som vi tog med pappa och bjud dem sedan begav vi hos till min syster och hennes kille så dem med fick sig en bit. Sen bestämde vi oss även för att gå ut och äta och det fick bli på Jensens. Jag eller rättare alla tog stort sätt samma och det blev en kött bit med smör stekta potatisar samt bearnaisesås avslutade kvällen med en glassbuffè där med. Det var rätt gått men måste klaga lite på bearnaisesås samt köttet som smakade alldeles för lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar