söndag 25 september 2011

Uppdatering

Tyvärr har jag inte uppdaterat så mycket det sista pga att jag har haft alldeles för mycket att göra. Men var inne och vägde mig i torsdas och då hade ja gått upp ca 2 kg så låg på ca 87kg men det är nog en del vätska. Sen hade jag gått upp lite i muskelmassa hade nåt på 80, något kg massa så lyckas jag ligga kvar på den så kommer jag att väga in fullt i -80 :) Men kommer säker att droppa lite massa framöver då cardion alla gånger kommer höjas och kroppen blir slitnare än vad den redan är. Hade iaf blivit hårdare kommer dock inte ihåg min BF i huvudet. Anders justerade min kost för sista gången enligt han idag ser det ut så här

90g Havregryn
100g okok ris samt 180g stekt kyckling *4
1 Proteindrink 1d
2tim Cardio 6 dagar i veckan.


När jag började såg det ut så här

100g havregryn
120g okokt ris samt 180g stekt kyckling *4
1 Protein drink 1d
1tim 30mins cardio 5 dagar i veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar