måndag 5 september 2011

Helgens bravader m.m!!

Glömde att skriva med i fredas skrviandets stund att Anders höjde min cardio med 15 min och sänkte mitt ris med 40g ganska skönt om jag får säga vad jag tycker hehe. Så hoppas jag hårdna till lite mer fram över :)

Lördas va det som sakt äta dag :) blev en baguette en risifrutti m.m dock var den FAN inte god baguetten stor besvikelse till det. Sen be gav vi hos till min farsa och hjälpte dem lite i trädgården slängde massa skräp på tippen m.m pga av att dem ska flytta och bli stads bor (Kålgården) det kunde man inte tro.

I söndas blev det lite gym träning bröst gick dunder bra ett sinnes tryck i bröstet kan jag lova :) Man får så mkt bättre pump av högreppare :P sen blev det även ett stor kok eller stek kanske blir bättre på ca 3kg kyckling samt 2kg idag. Det går ju åt en hel del om jag säger så.

Idag klev jag ur sängen ca 03:15 för min morgon promenad sen bar det av till jobbet som börjar/började 06:00-14:00 Trodde aldrig jag skulle gilla att jobba skift men det gör ja banne mig :) sen blev det att laga mer mat och gym träning idag var det axlar samt baksida ben som blev smiskade ordentligt sen 45min cardio på löpbandet med 10 i lutning 5,5 i hastighet. Och nu är dagen snart över på åter seende byeeeeeeeeeeee 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar