tisdag 24 januari 2012

Gårdagens händelse

Som en del vet så var det 7 som fick gå från jobbet föra veckan och ja var en av dem tråkigt men så är det här i livet bara att söka nya. Har kanske ett  på G hoppas ja, som jag får reda på i Februari någon gång tror det skulle passa mig bra bra återstå och se. Säger inte vad det är utan det får ni reda på fram över om ja får det eller ej. Tyckte även att det var på tiden att jag köpte mig en ny mobil när man ändå är arbetslös måste man ju ha nåt att göra på dagarna så nu kan ja fixa och trixa med den och det blev en Ipone 4S

Var även inne hos min Coach Anders igår och kollade vikten och formen. Vikten igår låg på 79,1 och som ni vet drog ja igång med bra kost efter nyår och då låg vikten runt 80-81 så det går sakta neråt för tanken är att försöka komma i bra form och sedan ligga kvar där och öka massan och inte lägga på mig övredrivet/onödigt massa fett. Dessutom får man bara äta en massa mer mat om man har mer fett på kroppen. Tog även ut 4kg Protein denna månaden blev det Päron/vanilj och den var riktigt go väldigt lik pigelin/päron/vanilj glassen, Sen fick det bli 2kg Fast Carbs, Bcaa och en bruk Zma.



Kändes nästan som lite julafton igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar