lördag 14 januari 2012

En härlig lördag!

Skön med lite ledigt från jobbet. Idag vilade ja ut ordentligt vaknade vid 11 så antar att kroppen behövde lite extra sömn :) Igår han jag tyvärr inte med min träning då min pappa och hans sambo samt lille broschan flyttade så man fick ju ställa upp som lite bärhjälp men det var trevligt lite träning det med :P  Idag blir det kanske att hjälpa till mer om det behövdes. Annars blir det väl en rätt lugn dag ska för bi min mamma och min lille broscha om en liten stund på en kaffe senare idag blir det ett gympass så klart idag står det Bröst och mage på schemat så vi får se hur det går. Har tagit lite dagsbilder idag som jag ska lägga upp senare om dem blev bra vill säga.


Fick lite saker från min sponsor i Torsdas av Anders & Mia Lundgren på  Ma Body Nutrition. En fin väska som jag kan ha till träningen samt 2 smartshake Som det står Body nutrition på se bild. Nu in väntas bara lite träningskläder :) Ett stort tack till er båda! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar